Telefoniczne oszustwa stosowane na polskich seniorach

Na polskim rynku działają operatorzy oszuści, którzy naciągają bezbronnych seniorów na zmianę umowy o dostarczenie usług telefonicznych – czytamy na portalu wyborcza.biz .

Z artykułu dowiadujemy się, że do starszych osób dzwonią telemarketerzy i robią wszystko, by przekonać rozmówcę, że proponuje zmianę taryfy telefonicznej na korzystniejszą. „Dopiero po jakimś czasie abonent dowiaduje się, że w rzeczywistości zmienił operatora. Zazwyczaj jest już za późno na rozwiązanie umowy z oszustem w ustawowym terminie 14 dni i trzeba zapłacić odszkodowanie. Jemu albo temu, z którego usług zupełnie nieświadomie się zrezygnowało. Czy nie jest to po prostu oszustwo?” – zapytuje autorka tekstu.

Na co zwracać uwagę? Jak zachować czujność? Kiedy powinna zapalić się nam czerwona lampka? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie tutaj.

Źródło: http://wyborcza.biz/biznes/1,147743,21057401,telefoniczne-wkrecanie-seniorow-jakie-tricki-stosuja-naciagacze.html?disableRedirects=true